·  TEL. 93 765 02 59 · EMAIL brianxa@brianxa.cat

Notícies

SORTIDA A MONTSERRAT

11-11-2017

Ahir divendres 10 de novembre els alumnes de Cicle Mitjà vam anar d’excursió a Montserrat.

Vam poder gaudir d’un dia magnífic, acompanyats dels nostres companys i companyes, en un indret únic.

L’autocar ens va deixar al poble de Monistrol de Montserrat. Allà vam agafar el tren cremallera i vam poder pujar fins a Montserrat mentre contemplàvem la immensitat de les muntanyes que formaven tot aquell paisatge que teníem al davant.

A Montserrat vam poder esmorzar tots junts i més tard ens van explicar algunes de les llegendes que durant molts anys s’han explicat arreu d’aquelles muntanyes.

A continuació vam entrar a la Basílica per poder-la contemplar des del seu interior i també per poder escoltar l’Escolania de Montserrat (la més antiga d’Europa i que encara subsisteix des de l’Edat Mitjana). Molts ens vam quedar ben sorpresos quan per primera vegada podíem escoltar el cant de l’Escolania des de ben a prop.

Després de dinar vam poder visitar la Mare de Déu de Montserrat, coneguda popularment com la Moreneta, i gaudir d’una estona per passejar pels voltants del monestir i escollir algun detall per recordar tot allò que vam poder veure i viure durant el dia d’ahir.