·  TEL. 93 765 02 59 · EMAIL brianxa@brianxa.cat

Notícies

CICLE SUPERIOR: SORTIDA A BARCELONA - BASÍLICA DE SANTA MARIA DEL MAR I MUSEU D'HISTŇRIA DE CATALUNYA

12-03-2022

El dijous 10 de març els alumnes de 5è i 6è de primària vam anar d'excursió a Barcelona.

Quan vam arribar a Barcelona, vam esmorzar davant el Fossar de les Moreres, i després d'una explicació de la nostra guia Sònia, vam visitar la meravellosa basílica de Santa Maria del Mar.

Després de la visita a la basílica, ens vam dirigir al Museu d'Història de Catalunya. Allà vam portar a terme un taller sobre les diferents etapes de la història, mitjançant l'observació i exposició de les característiques dels habitatges de cada etapa i època. Ens va semblar una visita molt interessant, que ens va fer pensar i valorar moltes coses que avui en dia tenim a disposició a casa nostra i ens faciliten la nostra vida quotidiana.

Quan vam sortir del museu, vam dinar tots plegats i vam disposar d'una estona d'esbarjo abans de tornar cap a Tordera.